Cari Something?

Thursday, November 29, 2007

Heart Attack

Aku nyaris nak kena heart-attack.. (am I too exaggerating?)

On Nov 27th, aku bayar credit card Maybank aku via Maybank2u.. ye la, benda sume dah integrated kan, bayar je la.. lepas dah save page Successful Payment berbagai, check latest Outstanding Balance, aku blah..

Semalam, belah pagi, aku check Maybank2u, alih2 amount yg aku bayar tu, revert balik kat Oustanding Balance.. TAPI, the amount dalam account aku, tak plak revert.. Haaa.. ni saja laa nak buat my blood go upstairs! Takpe, aku sabar lagi.. Maybe ada glich in the system (familiar ayat ni? hehehe)..

Malam tadi, aku online lagi.. the Outstanding Balance still lagu tu jugak.. eeee... benda ni tak pernah jadik sebelum ni.. benda dah bawah satu bumbung, once bayar, terus clear.. malam tadi terus letak dalam ToDo notes, first thing -- nak kena call CSE Maybank.. which is actually the last thing I wanna do.. sapa2 pernah deal dengan 1300 tu, tau la berapa lama baru bley cakap dengan the actual person.. letih!

Pagi ni, b4 buat call, aku check lagi.. pergh, dah jadik betul plak.. check kat Transaction Details, mmg letak transaction date 27, tapi posted on 28.. apa ke hal? dia yg issue card, aku bayar guna bank dia, takkan ada delay dalam posting?

*shrug* alhamdulillah sbb aku tak perlu call 1300 yada yada yada.. tp toloong laaa jangan buat macam ni lagi.. *peace*


19 comments

No comments: