Cari Something?

Monday, December 31, 2007

Boleh?

Aku ngantuk gile wei. Semalam berjalan kat umah pakcik aku.. sudahnya malam tadi, si Azri asik ngigau.. nangis kuat2.. pedihnya mataaa..

Uh, last Friday, aku saja cuti join hubby.. Dia mmg tengah cuti, even today.. saja nak abiskan cuti.. tp mmg tak terabis pun cuti dia.. aku je nak carry 2-3 hari je bawak ke tahun depan.. eh, esok laa tahun depan :P kira malam ni aku bley kata aku nak tido sampai tahun depan laaa..

Last Friday (ulang lagi), we had breakfast at McD Taman Connaught.. lepas tu hubby kena pi ofis jap.. mengadap yang diPertua Boss... aku balik umah laa.. layan Greys Anatomy - Crash into Me Part II -- serammm.. seram... darah mancut2.. tangan aku siap macam gigil tengok.. eeeeii.. lepas hubby solat Jumaat, dating laa.. apa lagi kan.. yahahaha.. adooi la hai..

tak bukan ke mana pun.. pi Mines je.. melantak Kenny Rogers for lunch.. (yummmy.. aku kalau makan Kenny Rogers, mesti teringat zaman ala2 mengidam time preggykan si Azri).. bungkus muffin lagi.. heeee.. lepas tu, aku pi layan buat spec kat England Optical.. first time ni.. selalu aku pi Focus Point.. saja nak tukar angin.. just a note, b4 this kalau kat Focus Point, spec aku mmg 400+..

"Saya nak spec yg seswai utk org yg dok layan PC more than 8 hours per day.."
"Kita ada promotion ni.. so, utk akak punya, RM238.. boleh?"

Dalam hati aku kata - waaa.. so cheap! cepat je laa angguk..

Lepas dia check power current spec aku.. sales girl datang mengadap aku balik..

"Er, harga yang saya bagi tadi tu, untuk medium range.. akak punya ni high range.. so, kena tambah lagi RM150.. jadi RM388.. boleh?"

Waaa.. still cheap! angguk laa lagi..

lepas dah test mata kat bilik kecik tu.. gedebuk gedebak, optometrist tu cakap plak dengan aku..

"Harga tadi tu untuk 1.61 index.. kalau nak compress lagi bagi nipis since you pakai frameless, kita advise guna 1.67.."

ntah apa ke j*dah nya index2 ni.. aku ni nama je pakai spec.. tapi bukannya reti sangat..

"So, harga dia, mmm * tekan tekan calculator * RM488.. boleh?"

Kalau aku kata tak boleh, camne?

p/s: last weekend layan Die Hard 4.0.. serius best!


15 comments

No comments: