Cari Something?

Sunday, December 16, 2007

Instinct

Guess what?

Hubby dah beli itu VCD Kabhi Khushi Kabhie Gham daaaa.. 4 CD oooiii.. terus melayan sampai pkl 1 pagi! Adoi laa hai.. aku saja je tak pay attention to the last CD sbb nak avoid bengkak2 mata.. Seawal 15 minit CD first pun aku dah sebak weii.. yahahaha.. mmg ratu air mata.. kalah sis Ana ini macam!

One thing la, would I have the mother's instinct? Anak jejak kaki je, dia dah tau anak dia balik.. Ooohh la la.. as of now, aku perasan budak2 ni ada instinct.. ada sekali tu, abah diorang belum balik, both Amir + Arif dah siap2 tunggu depan pintu.. Tak sampai 2 minit lepas tu, hubby sampai kat pintu pagar.. heh. Ada 6th sense ke apa?

Oh ye, since siang tadi hubby ada hal kat ofis, so, I was left with the kids laa kan.. apa lagi, layan lagi la CD tu.. thanks to lotsa interruptions by my little heroes, aku sempat bergenang je la.. hehehe.. tapi makan dalam ooOoo..

P/s: Mak dah start red flag :P Sakan le aku mengira kalendar lepas ni..

8 comments

No comments: