Cari Something?

Monday, December 10, 2007

Nak nenen

Last Friday, I was alone with the kids up till 9.30pm+. Hubby ada meeting kat KL - jam yada yada + jumpa bos. Fetch bebudak ni pun dengan adik aku.. sempat tangkap dia kejap sebelum dia pi band practise.. (Ye, adik aku ni semangat gile dengan band sekolah.. ada competition hujung minggu ni.. tahap international dengarnya).. Enuff about him.. Heh, masa amik tu..

"Ni, makcik nak habaq kat hang. Boy dah pandai meniarap.. Dah tak boleh nak lepak atas sofa dahhh.."

Argh, terlepas lagi.. I missed his first laugh, and now this?

Takpe la.. nak buat macam mana kan.. so, lepas Maghrib, i was officially kena tinggal laa dgn budak2 ni.. Hehe..

Tengah dok layan2 si Azri yang berusaha gigih nak meniarap depan ibu, tetiba Arif datang dekat + tepuk bahu..

"Bu.. bu.." sambil tepuk bahu ni..
"Ye dik.. adik nak apa?"
"Nak nenen.."

Ha? Biar betul anak aku ni.. Despite of being terkejut, syok jugak laa..

"Betul nak nenen ni?"
"Nak nenen.." Dia siap angguk.. aku actually dah seriau tengok gigi2 dia tu.. though ada 8 batang je, seriau weiii..
"Meh sini.."

Aku pun pangku dia.. umang ai.. panjang nya anak aku ni.. dah sua kat dia.. dah masuk mulut dah ni.. Seriau, seriau..

Tup2 dia toleh tempat lain.. Aiks? tadi sketnya confirm nak nenen..
Tapi endingnya, tak jadik..

"Dik, kata nak nenen.."
"Tak nak.." geleng.. geleng..

Saja nak test ke? Tapi muka dia mmg serius tadi.. Takde gelak-gelak, takde sengih2..

Bi.. Bi..


15 comments

No comments: