Cari Something?

Friday, January 11, 2008

Jalan-jalan

Semalam, dengan jayanya pi Alamanda dengan gerabak ku yg panjang itu.. sampai around 1.20pm.. memula nak pi Jusco Maluri, sekali roundabout under construction la pulak.. naik taraf apa ke benda.. pusing2 takde jalan masuk, so terus shoot pi Putrajaya guna highway baru..

Back to Alamanda.. sesampai je, si Zeri yak yak.. bertuah betul si kecik ni.. so, aku ni dukung le dia bawak pi toilet.. somehow aku tak jumpa plak changing room for babies.. kalau ada pun, mmg aku tak larat nak mencari.. so, aku bantai je la basuh bontot gebu dia kat sinki.. sekali air sejuk daa.. menjerit, meraung si Zeri.. (yes, dia ni mmg drama queen sket).. bak kata makcik, matahari dah tinggi pun still nak mandi dengan air panas suam.. hehehe..

so, sudahnya semua umat manusia yg ada dalam toilet tu pi jengah aku.. boleh? macam kena dera je bunyik anak aku ni.. Hiinnsshh..

Anyway, tak shopping apa pun.. sempat sambar sepasang kasut je.. tu pun Amir + Arif dok lari keluar masuk kedai macam kedai tu bapak diorang yg punya.. Sabar je laa.. so, b4 2pm dah slamat ada kat dalam keta..

p/s: Yet again, Happy birthday Siti Nurhaliza.. I'm not your big fan, but somehow your birthdate kind of stuck on my mind.. Heh!

11 comments

No comments: