Cari Something?

Tuesday, February 12, 2008

Dunia Baru

Baru borak2 dengan kak Ana + kak Niza kat chatbox blog kak Ana..

Actually aku tengah weng + dah tak larat nak browse internet ni.. despite of kak Ana kata ING, Prudential berbagai takde Family Plan utk takaful.. tp aku degil jugak pi cari.. boleh? degil tak bertempat.. keh keh keh.. pulak tu, tak banyak info.. mmg nak kena call agent ke? kalau bley aku nak cari info banyak2, pastu baru ada ilham nak tanya apa yang patut.. sometimes, ada org yg tak begitu telus dalam memberikan maklumat.. sengal plak BM aku hari ni.. ceh..

Ah yes, malam tadi tengok Dunia Baru last episode.. sapa tengok? aku siap risau bila Arif mintak bukakkan CD KKKG yg ada lagu Bole Chudiya tu.. nasib baik hubby bawak balik laptop.. letih beb.. ada sekali tu, si Arif ni dok ulang2 lagu tu dari 3.30pm sampai pkl 6pm! Loya, mual, nak muntah sume ada okkay.. tu belum sampai angin dia nak layan "Itu Kamu" at very odd hours!.. 1 pagi, 3 pagi.. hinnsh.. he's so into music la.. harus dihantar ke Berkeley, ye Fiza? keh keh keh..

See, melalutnya aku.. back to Dunia Baru.. to be frank, hati mak ada sket tersentuh la bila Opie dah kantoi dengan Rio.. tak tau le pehal.. teringat zaman IRC dulu kot.. keh keh keh.. tp time tu, mak yang kantoikan orang + takde feeling2 macam Opie + Rio.. and then, tang dia ada hati / crush dengan Adif.. menusuk kalbu beb.. aku rasa air mata aku ada bergenang la.. keh keh keh.. rock kapak la plak kan..

Enuff la my bebelan utk masa ni..

14 comments

No comments: