Cari Something?

Thursday, April 17, 2008

Menyelit dan tersepit

Nak cite apa ek?

Malam tadi, lepas dah angkut, pimpin, dukung Husaini bertiga naik atas, macam biasa la borak2 satu family dalam bilik tido tu.. Zeri yg tak paham apa2, buat2 la dengar macam paham.. heeeee..

"Malam ni Amir tido dgn abah.. dah laaama Amir tak tido dgn abah.." ni sora hubby OK..

Amir mmg tido dgn aku kat bawah.. since Zeri dah start tido lasak ni.. aku dgn Zeri conquer area lantai gitu.. Since Amir sayangkan Zeri lebih sket dari Arif.. so dia pun decide nak tido dgn ibu + adik Zeri kat bawah despite of dgn abah + Arif kat atas katil yg empuk gebu itu..

"Arif tido bawah dengan ibu.." - sora hubby lagi..

Dan2 je, si Arif terus turun katil.. "Bu, nak tido ibu.. nak tido Zeri.." sora sedih yaamat.. macam bunyi kena halau dgn abah je.. keh keh keh.. Terus la dia dok menyelit kat aku..

M A S A L A H N Y A,

Zeri tengah nyusu time tu.. sambil baring.. abis, apa kesnya si Arif dok kat tengah2 ni? Hinsh.. Mulut bising plak tu..

"Nak tido ibu.. nak tido ibu.."

Zeri plak dah start tendang2 abang dia tu.. keh keh keh.. aku tak tau nak kategorikan situasi aku tu camne, boleh?

"Yang.. panggil balik la adik ni.. camne plak gayanya Zeri nak nyusu ni.."

"Dik, meh la tido dgn abah.."

Tapi dia tak pi.. merajuk la tu.. Agaknya dah rasa sakit kena kaki si Zeri, dia pi pindah tido kat hujung kaki aku.. alahai.. siannya dia.. siannya..

"Dik.. meh la.. tido dgn abah.."

Pergh, berdezup dia bangun.. keh keh keh.. lepas abis session Zeri nyusu, ingat nak panggil Arif turun.. tp dia sudah tido..

Sudahnya the whole night, tiap kali bangun, Zeri mesti ntah kat mana2.. ruang dah luas.. seronok la dia guling2!


22 comments

No comments: