Cari Something?

Monday, September 15, 2008

Hari ini hari Isnin

My other half tinggal di rumah bersama Husaini bertiga.. ini kerana makcik ada hal yg perlu ditangani.

All the best yang.. Tp I tau, Zeri mesti cooperate abis kalau tinggal dengan you kan.. dia dgn org lain mmg OK sokmo.. bak kata my mom, masak rendang pun boleh!

Aku? heh.. there was one time, aku berjaya tidokan dia lepas nyusu.. terus berlari pi atas.. amik wuduk.. bawak telekung turun bawah.. solat betul2 tepi dia.. sebaik je aku bagi salam yg kedua, dia pun bangun.. See? Masak air pun tak sempat!

Wish I have more cuti.. ni ada tinggal 4 hari je OK.. raya kena force leave dari 29/9.. 6/10 baru naik keje.. sudahnya tinggal sehari yg aku ingat nak amik lepas Krismas.. so, the whole November tak dapat la nak amik cuti langsung.. except MC :P

Actually, aku wish aku bley je duduk umah goyang kaki.. then dapat elaun dari hubby macam gaji skarang.. kah kah kah..

Oh, I wish!


18 comments

No comments: