Cari Something?

Wednesday, September 03, 2008

Sakit Tekak

Tetiba je petang semalam, tekak sakit.. ini adalah permulaan kepada batuk, selsema, dan mungkin juga demam.. hehehe.. Sejak dua menjak cuti dah nak abis ni, aku ada la wish nak cuti dengan bergaji.. means, tak sihat la kan.. tp kalau bley pilih, takmo la batuk + selsema.. demam biasa sket2 bley la.. uhuks..

hari ni perit sungguh rasanya.. dah la dalam LRT tadi ramai yg dah batuk2.. shield aku pun makin menipis la gamaknya..

btw, pagi tadi, masa tengah syok2 tumis cili padi + bawang + ikan bilis, tup2 gas abis.. aku tawakalillah je la masukkan nasik.. dah ready nasik goreng tu, siap warning kat hubby & bro, kalau korang sakit perut, mmg dah kira nasib2 la ni.. kah kah kah..

tapi, no wonder pun gas tu abis.. tau bila last kitorang tukar? bulan 11 tahun lepas!! tu dia aih.. nampak sangat la aku ni "RAJIN" pi masak kat dapur.. ngeh ngeh ngeh..

anyway, sahur pagi tadi, Zeri teman.. masam mencuka je muka member.. dia mengantuk, tp takmo tido bila ibu takde.. dok la "EMMAKK.." EMMMAKK".. tak larat nak dengar, tu yang dukung bawak ngadap nasik goreng.. dia mmg bad mood.. tak pernah aku tengok muka dia masam mencuka lagu tu.. selalu senyum je.. nak tayang gigi kapak dia 2 batang tu..

er, 10 hours to go..

/macam budak2 :P


22 comments

No comments: