Cari Something?

Thursday, September 11, 2008

Sama je..

Saja gedik2 membesarkan sket layout blog ni.. di samping mengecikkan tickers anak2 bujangku di atas ittew..

Sedar tak sedar, dah 5tahun+ aku dalam blogosphere ni.. ngeh ngeh ngeh.. dari zaman bujang.. hinggalah sudah beranak 3.. I wonder berapa lama lagi aku bley bertahan dalam arena blog ni.. sampai ada menantu? sampai bercucu? wargh.. kellas mak time tu.. seorang nenek yg mempunyai blog!

guess what? ni le template aku dari zaman tok nenek tu sampai la ni.. tak tau la apahal liat sangat nak tukar.. but the thing is, aku mmg suka background cerah2 ni.. yg aku dok tukar simply kaler font la.. size font la.. and those little things with CSS..

Oh well.. Adakah ini bermakna saya seorang yg sangat loyal? atau sangat boring? kah kah kah.. korang tak payah la jawab ek.. kecik ati mak kalau org kata mak ni boring.. :P


20 comments

No comments: