Cari Something?

Friday, September 05, 2008

SOGO Sale Preview

It was my FIRST time.

Yep, I've never been to any big sale before.. Jusco sale ke, SOGO sale ke.. apatah lagi warehouse sale.. I simply cant stand the crowd.. Tapi tak tau la mana datangnya energy, aku sanggup beratur dgn 2 orang lagi colleague di tengah2 panas tadi.. dah la posa.. heee.. (pegi ParentHood Expo kat MV baru2 ni pun aku dah sesak napas tau..)

Manusia, ya ampun.. ramai.. bukan ppuan sahaja ya.. home sapiens dari gene XY pun ada..

Aku target supermarket bawah tu je.. nak beli susu Amir & Arif.. maklum la, beli 2 pada harga RM39.. kalau beli satu, mau RM24 hengget nyah.. I am lucky since JAY sanggup nak tolong rembat lagi 2 pack.. apo nak buek.. 2 packs limited to one customer only.. selain itu, aku juga telah merembat Milo 1.7kg.. dan beberapa lagi produk susu2 ni..

Looking back at those stuff, aku dok pk, berapa kali trip la aku nak abis angkut barang2 ni ke rumah..

Maklumla.. aku kan naik LRT.. kah kah kah.. mau bengkok blakang nak angkut sume..

As for my 2 friends? Tak beli apa pun.. tak sanggup tengok line queue nak bayar tu.. dah amik barang, letak balik..

btw, the sale preview abis esok ye.. sila lah beramai-ramai..

Sekian, laporan dari tempat kejadian.

6 comments

No comments: