Cari Something?

Thursday, November 06, 2008

3 tahun la..


Hari ni hari jadi Arif Husaini.. Tepat 9.33 am tadi, dah 3 tahun dah kau dik..

I was menggali my own archive to see whether aku pernah post pasal journey aku ke labor room masa nak melahirkan dia.. tp takde.. seems like aku mmg cuti habis-habisan time tu.. maklum le.. tengah raya la katakan..

-- ketika post ini ditulis, aku masih meneruskan misi menggali --

Kesahnya, aku tulis setahun kemudian..

Sejujurnya, aku lupa nak wish dia pagi tadi.. My other half sibuk2 nak pi awal sbb dia nak bergegas ke Tanjung Malim.. Anyways, since malam tadi Amir & Zeri dok tertido kat umah makcik, we brought Arif to a restaurant utk sesi makan2 a-la early celebration.. tp dia tak makan pun.. sibuk mengulit fresh orange yg abah dia orderkan utk dia..

Apa pun, selamat hari jadi adik.. yes, yes, yes.. kitorang masih panggil dia adik.. Amir pun panggil dia adik jugak.. sometimes Arif, with silent R.. bley?

semoga panjang umur, murah rezeki & dalam rahmat ALLAH sampai bila2.. amiin..

Ibu sayang adik tau.. *muahs*

24 comments

No comments: