Cari Something?

Sunday, November 09, 2008

Apa yang penting?

KERJASAMA!

Apa yang penting? Kerjasama!

Yes fren.. ayat2 di atas asyik le dinyanyikan oleh Amir & Arif sejak dua menjak ni, with different tones & pitch.. Amir akan menyanyikan ia secara monotone (atau mendatar) manakala Arif akan nyanyikan dengan pitch yg agak tinggi..

it turns out datangnya dari Wonderpets.. dan, dan, kami telah berjaya menengoknya semalam di TV9 pada pukul 2.30 petang lantas mematikan tayangan Titanic** yg tengah saya tonton..


Linny, Tuck & Ming-Ming

My other half & I were so tak sabar nak tunggu time bila nak kuar the said lirik.. kesahnya, kah kah kah kah (nak gelak dulu bley?) tune dalam TV, sangat la J A U H dari apa yg budak2 ni dok nyanyi.. anak2, korang mmg tak boleh jadi artis ok.. ke laut bunyinya..

Pada sapa2 yg nak tengok, boleh bukak TV3 pkl 9 pagi (tak sure ada hari2 ke tak.. tp Isnin ada).. whilst hari2 kot di TV9 @ 2.30pm..

**Nota kaki: My other half menyatakan, dia telah membuat rekod dengan tidak pernah menonton Titanic sebelum ini.. begitukah? so, kiranya kita nak temankan la ni.. alih2 potong stim dgn WonderPets.. tak sempat nak feeling "you jump, I jump" :P

No comments: