Cari Something?

Friday, November 07, 2008

Haloscan telah diambil

oleh JS-Kit.

Jika blog saya tersenarai dalam bloglist anda dengan tajuk "Ini adalah test semata-mata".. Ianya adalah post ujian yg bertitik tolak dari hasil perbincangan Ms Lola & saya secara maya tentang hala tuju Haloscan.

Kesahnya, seperti tajuk post saya kali ini, Haloscan telah diambil oleh JS-Kit.. Benda yg sama jugak diceritakan di laman utama Haloscan.

Setakat ini, kelainan akan muncul dalam laman Manage Comment anda apabila post baru dibuat pada hari ini dan anda menerima komen utk post tersebut.

Yg tak bestnya, masa testing tadi, despite of cik_yan yg terpampang secara default di medan Name tu, dia mengambil nama ID yg saya gunakan utk Haloscan saya.. sangat tak suka..

Anyway, berdasarkan ujian awal, kami (Ms Lola & saya) mendapati bahawa komen yg diApprove akan hilang, lenyap dari pandangan mata.. saya telah mencari di muka surat terhujung senarai komen saya, tapi tetaplah tidak menjumpainya.. Investigation yet to be made.. kah kah kah.. Maka, selagi itu, silalah JANGAN meng approve mana2 komen yg terpampang dalam laman Manage Comments anda, melainkan anda mmg taknak komen tersebut :P

Adakah kita semua perlu beralih kepada blogger comment semula? Hanya masa yg menentukan.

Update: Recent Comments tu pun sudah tidak berguna lagi..

Sekian dahulu coretan saya buat kali ini.

25 comments

No comments: