Cari Something?

Friday, November 14, 2008

Tak Ingin Sendiri

I was all alone this morning.. menguruskan anak2 since my other half telah bertolak ke Pahang selepas subuh lagi..

Despite of the hecticness, masa tengah mandi tu, dan2 je lirik ni berkumandang dalam kepala..

"Malam ini tak ingin aku sendiri"..

and it keeps going on and on, pada baris yg sama.. ni kalau aku masuk jadik contestant Jangan Lupa Lirik, mmg kantoi la :P

Pada masa yg sama aku pikir jugak.. apa ke halnya la lagu ni mai.. sah2 belah pagi ni ha mak dok sorang2..

Anyways, just to satisfy myself, first thing yg mak buat lepas dah sampai ofis, ialah menggoogle lirik penuh lagu itu..

Here goes..

Aku masih seperti yang dulu
Menunggumu sampai akhir hidupku
Kesetiaanku tak luntur
Hatipun rela berkorban
Demi keutuhan kau dan aku

Biarkanlah aku memiliki
Semua cinta yang ada dihatimu
Apapun Kan kuberikan
Cinta dan kerinduan
Untukmu dambaan hatiku

Malam ini tak ingin aku sendiri
Kucari damai bersama bayanganmu
Hangat pelukan yang masih kurasa
Kau kasih, kau sayang

Lagu ni Dian Piesesha yg nyanyi.. to be frank, aku tak kenal :P Lyrics was taken from here.. Anyone knows this song? Ngeh ngeh ngeh..


21 comments

No comments: