Cari Something?

Friday, December 19, 2008

B O N U S & S U C H

  1. Sana sini orang dok cite pasal bonus.. aku? jangan mimpi la.. kalau ada sekalipun, takde sapa nak bagi pada orang yg baru keje tak sampai 3 minggu ni ha.. jadi, moralnya di sini ye kawan-kawan, silah bertukar kerja di awal2 tahun :P

  2. Aku tido TAK lena malam tadi memikirkan keje semalam yg settle, tapi mcm tak settle.. kena buat coding kira income yg ratus2 riban.. tak ke seriau.. dah la formula dia tahap dewa.. aih.. I hate this kind of feeling.. harus belajar tinggalkan keje di ofis sahaja!

  3. 26/12 ni aku tak dapat cuti.. ye la, probation.. mana ada cuti.. HR kata suh amik MC.. aci? kalau tak dapat, aku datang la ofis.. update blog sorang2.. baca blog sorang2.. gelak sorang2.. korang sume sure cuti kan.. pathetic!

  4. Aci dak aku rasa perasan ala2 che Det sbb tulis dalam point form? :P cumanya, ye la.. cumanya komen dia tahap ratus2an alam.. ngeh ngeh ngeh..



13 comments

No comments: