Cari Something?

Friday, December 12, 2008

Mimpi lagi


Malam tadi saya mimpi.. tapi bukan la mimpi yg ni.. mimpi yg lain la plak kan..

I was in a post office.. nak bayar bil astro dengan bil apa ntah.. satu kemusykilan di situ kerana, pertamanya, saya takde astro.. yg keduanya, tak pernah2 saya bayar bil kat PO.. manjang online je..

well, sementara menunggu pegawai di kaunter menguruskan bil2 saya tu, tetiba ada kawan lama saya kat uni tegur saya dari belakang..



Yan! Ni apa kes ada barang kau beli sampai kat umah aku ni?



Saya yg masih di kaunter ketika itu terkejut badak..


Nak jadikan cerita, bendanya ialah sport shoes yg custom made.. tp bukan utk saya, tp ianya adalah untuk suami saya.. ai yang.. nak pi jogging ke.. siap custom made yg tak tahan tu.. kah kah kah.. tp pada masa mimpi ini berlangsung, saya sempat terpikir, adakah saya terinfluence dengan sofa custom made Jua? hmm.. sesuatu di situ..




then, ada lagi satu barang..
























sekali DVD Friends daaa



apa ke hal la pulak dengan DVD ni kan.. kah kah kah.. tp takpe la.. saya mmg suka tengok Friends.. cumanya tak paham ada apa dengan Season 5?

dan dalam mimpi itu juga, saya bercakap dalam hati - ni nak kena tulis dalam blog ni.. dalam mimpi okkay.. tegar tak tegar tu?

Saya mmg ada di kaunter saja semasa proses pengambilan barang itu dibuat.. sungguh efisien pegawai itu.. lama bebenar pegawai tersebut memproses bayaran saya..

Nota kaki: Lepas dah dapat DVD Friends tu, saya terjaga.. tengok jam, pkl 4pagi.. nasib baik tak terus bangun pi memblog.. saya tidak mahu dianggap TERLALU tegar :P


17 comments

No comments: