Cari Something?

Monday, January 12, 2009

2nd assignment DONE

Baru abis selesaikan task.. sesak nafas mak.. kekeke.. bukan apa, coding masih guna language yg sama.. tp the style is very much different.. Nak kena adapt satu hal.. biasa la kan.. cabaran ada di mana2 :)

Anyways, aku dah selamat bertentang mata dengan Mrs Noba.. itu pun setelah sesat tak hengat ntah ke mana2.. sapa suh tak tengok peta.. plus, GPS pun belum bijak utk hantar kitorang ke pintu umah Mrs Noba & family..

My 1st question was - sapa yang dah sampai? Kah kah kah.. Bila Mrs Noba jawab belum ada blogger yang sampai.. FUH! What a relief!

Then, setelah meninjau-ninjau, maka aku berjaya jugak spot 1 sudut.. tp takde la dapat bersandar kat dinding kann..

Jadi, aku merasa la jumpa Aniq + Amni in person.. dan mereka pun berjaya jumpa Zeri also.. anak2 bujangku yg lain telah dilarikan oleh my other half.. dia takut aku tak dapat handle diorang bertiga sorang2..

Later, datang la cik Erna.. dan kemudiannya Ms L.. berjaya la aku jumpa dengan Damia, Danish.. dan semestinya Sofea!

I stayed there for about 1.5hours. Selamat memenuhkan perut dengan mee bandung, sate & kek..

























So, here comes the assignment.. kekeke.. Aku rasa Mrs Noba tak jauh tersasar daripada 1st impression aku.. cumanya ada plus value plak.. she's so talkative.. tak sudah2 dok tanya cukup ke, nak apa lagi? aku rasa macam special guest sungguh pasal tak bangun2 langsung pi amik makanan.. kah kah kah.. ini kerana montot Zeri dah melekat kat pangkuan aku..

Anyways, thanks for sudi utk menerima kami sebagai tetamu..

Abis ek assignment aku?

16 comments

No comments: