Cari Something?

Saturday, January 10, 2009

Bila Bulu Mata Berguguran

Ini adalah posting yg ke-365 aku sepanjang pembabitan dengan blog ni.. dah 4 tahun lebih.. Oktober 2009 ni tahun kelima.. tp posting baru berkadaran dengan setahun.. itupun cik Zufa dah panggil aku daily blogger.. kekeke..

Back to the topic.. lepas perform solat Asar, macam biasa lepas bagi salam, kita raup muka dengan tangan kan? tup2 tersadai sehelai bulu mata.. tak pasti la belah kiri ke kanan.. orang kata, orang lain ye, bukan aku.. kalau belah kiri, ada orang tak suka.. kalau belah kanan, ada org rindu.. cecece.. kita amik yg +ve je la.. sapa le yg rindu kat aku tu.. kah kah kah..

dalam pada nak baca doa tu, dok belek2 bulu mata tu.. simpan elok2 kat garis2 tangan tu.. bukak je telekung, bulu mata pun ilang.. melepas nak letak kat rambut.. haaaa.. yg ni aku tak tau apsal.. macam dah jadik habit.. suka sangat letak bulu mata yg gugur kat rambut..

agak2 korang tau tak kenapa org letak bulu mata yg gugur kat rambut?



































aku confirm la tak tau.. sbb tu aku tanya.. hish..

16 comments

No comments: