Cari Something?

Friday, January 09, 2009

Assignment

Saya ada 2 assignment yg masih on hold..

  1. Review buku yang k Ana hadiahkan sementelah saya berjaya meneka yg mana satukah other halfnya.. plastiknya pun tak bukak lagi.. kah kah kah.. di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk ucapkan terima kasih tak terhingga kepada k Ana atas hadiah tersebut.. muchas gracias.. toche..  

  2. Impression saya terhadap Mrs Noba selepas saya berjumpa dengannya secara in person.. assignmentnya sama ada betul atau tidak telahan saya terhadap perwatakannya yg saya kenali menerusi alam maya selama ini..
Sejujurnya, assignment kedua ni paling mencabar.. saya pun tak tau la camne gaya nak jumpa dengan Mrs Noba in person.. pasalnya saya ni sangat lah pemalu orangnya.. kalau tak, takkan saya nak cop duduk kat sudut2 dinding gitu..

I must say, I'm totally a different person outside the blogosphere.. pemalu.. penyegan.. senyap.. tak banyak cakap.. 

Hinsh.. berdebar! kalah nak blind date ini macam!




20 comments

No comments: