Cari Something?

Monday, January 19, 2009

Demam Sampai Syurga

Here I am blogging sambil ditemani youtube Sampai Syurga.. muntah la laki aku dok dengar lagu ni ulang2 for the next, er few days? kah kah kah.. nasib la ye yang.. tunggu la sampai I muak :P


aku lemah tanpa kamu.. ku inginmu dampingi ku..


cewah.. taip sambil dengar ni.. terkenang zaman2 IRC :P

Ada 2 tag berhutang.. betapa saya berterima kasih kepada mereka yang mengasihi saya.. truly, i feel it that way.. for me, it shows someone remember you.. and its sweet to be remembered, aye? mintak2 korang ingat la kat aku sampai bila2.. kalau boleh hingga ke hujung nyawa.. this friendship is something I treasure..

excuse la English mak.. aku dapat C3 je masa SPM.. kah kah kah.. 1119 toksah cerita ye.. tak ingat dah apa yg aku dapat :P

aku fahami aku bukan terbaik untuk dirimu.. 
sampai syurga ku menunggu.. sampai syurga ku cintamu.. 
hanya kamuuu..


It's a sweet song, isnt it? Baru sekarang aku reti nak appreciate lagu ni.. all this while mmg jarang layan radio.. time AJL la baru nak reti dengar lagu itu ini..

Oh well.. semoga cinta kita dengan suami kita, keluarga kita, anak2 kita akan kekal hingga ke syurga ye kawan-kawan.. of course cinta yg agung dengan yang Maha Esa.. dan rasul kita.. tu mmg tak boleh lupa.. semoga kita turut berbahagia di sini dan di sana.. amiin.. amiin ya rabbal a'lamiin..



13 comments

No comments: