Cari Something?

Monday, January 19, 2009

Pisang berbuah berapa kali?

Kejadian ini berulang. Tp tidaklah sampai tahap bayar2 ni.. baru ada bunga2 je..


Saya nak minta tolong sikit. saya tak berapa biasa dengan joomla 1.0 . sekarang tengah buatkan satu e-commerce utk member. Saya dah install virue mart . Cuma yang menjadi masalah ialah, saya nak install language component untuk virtue mart saya. then only saya boleh masukkan malay language ke dalamnya.

Satu lagi masalah ialah content editor. Akak yan biasa guna JCE ke? Nak minta tolong sangat2 tolong installkan ke dalam . Sebabnya bila saya nak edit content item , asyik2 error page. Tak paham la. Harap sangat akak boleh tolong.





Dan aku dalam proses ignore tahap gaban :)

Did I mention yg dia siap hantar SMS berbagai?



14 comments

No comments: