Cari Something?

Wednesday, April 29, 2009

Award dari Sya & Za


Saya menerima award ini daripada cik Sya.. ibu muda beranak dua yg masih tegar menyambung pelajaran.. dan juga, dari cik Rizza, seorang rakan maya yg mmg jarang2 miss menegur saya di Gtalk.. heeee.. 

And here go the rules:


  1. Letakkan logo award ini di blog anda.
    Ya udah.

  2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui "backlink" dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda

    Setiap blog, sama ada tersenarai atau tidak di Blink Blink saya memberikan inspirasi dari pelbagai aspek kehidupan.. cewah, aku ni nak buat esei BM ke apa.. Maka, agak sukar untuk saya menentusahkan yg PALING berinspirasi atau tidak. semuanya mesra.. 

    Anyways, inilah list saya

    1. mimielola
    2. Mrs Noba 
    3. MommyDania 
    4. Zuhaini 
    5. mamaDhea 
    6. ar.nie 
    7. madamoiselleczar 
    8. Marisa 
    9. Fid 
    10. Zety Zin 
  3. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
    Nanti ye saya buat..

  4. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.
    Ini apa kes plak ni.. heee.. ich liebe dich to Sya & Za yg telah memberikan anugerah ini kepada saya.. :))


4 comments:

Mommy Harith Hannah said...

Time kasey Cik Yan! daku tergolong dlm pengomen tegar blog ini yeah... ekeke...
BTW, ape benda laa no. 4 tue kan... kelakar... :p

Unknown said...

tengs! kupulang semula award untukmu. ecewah ayat.

cysev3n said...

cik Arnie,
terima kasih kerna sama2 memeriahkan ruangan komen saya selama ini.. heee..

ZZ,
kekeke.. gracias!

mamaDhea said...

waa... mak dpt balik award ni ke CY? mekaseyy... ;)

sya terima dgn senang hati.. tp, err, takyah laa tepek lagi ek.. hahaha..