Cari Something?

Friday, April 17, 2009

CY and the boys

Aku berangan jadik Ella la kejap.. except, aku takde sora semerdu dia.. plus, rambut aku tak sepanjang dia.. plus.. byk plak nak list :P



Oh yes. I'm at home.. smalam Zeri kurang sihat.. lepas bagi ubat demam, kami hantar jugak la ke makcik.. menjelang petang, Amir pun join.. menjelang bawak balik, Arif pun demam sekali.. kira horror jugak lah menjaga 3 orang anak bujang yg demam serentak.. Mata aku pun bertambah lebih kuyu dari semalam.. Hua hua hua..



Makanya, my other half & I mengambil keputusan utk menjaga anak2 di rumah.. semoga mereka cepat sembuh.. semoga kami berpeluang menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku esok.. 



Till then gorgeous :)

8 comments:

Unknown said...

semoga cepat sembuh ketiga-tiga anak teruna ni.

MN said...

speedy recovery to all HUSAINIs...
yang ko pun jgn berkuat sgt...
slow..slow...

Mommy Harith Hannah said...

Yalah, take care CY & HUSAINIs...

Diver Mom said...

cepat sembuh ya!

Anonymous said...

get well soon! matey la hang nak kena jaga three stooges... sabar bebanyak nyah ;p

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

cikyan,

memang penat jaga budak2 demam esp yg hero semua mcm kita ni kan kan kan!!!

tambah penat kalu ngan bapak2nya sekali demam...uwaaa

FAM said...

cepat sembuh ye boys..sian ibu tak larat nak jaga tuh.

Yan said...

girls,
thanks for the doa.. alhamdulillah, they are better today :)))