Cari Something?

Jumaat, April 17, 2009

CY and the boys

Aku berangan jadik Ella la kejap.. except, aku takde sora semerdu dia.. plus, rambut aku tak sepanjang dia.. plus.. byk plak nak list :P



Oh yes. I'm at home.. smalam Zeri kurang sihat.. lepas bagi ubat demam, kami hantar jugak la ke makcik.. menjelang petang, Amir pun join.. menjelang bawak balik, Arif pun demam sekali.. kira horror jugak lah menjaga 3 orang anak bujang yg demam serentak.. Mata aku pun bertambah lebih kuyu dari semalam.. Hua hua hua..



Makanya, my other half & I mengambil keputusan utk menjaga anak2 di rumah.. semoga mereka cepat sembuh.. semoga kami berpeluang menghadiri majlis perkahwinan sepupu aku esok.. 



Till then gorgeous :)

8 ulasan:

Zety Zin berkata...

semoga cepat sembuh ketiga-tiga anak teruna ni.

Mrs Noba berkata...

speedy recovery to all HUSAINIs...
yang ko pun jgn berkuat sgt...
slow..slow...

ar.nie berkata...

Yalah, take care CY & HUSAINIs...

Zuhaini berkata...

cepat sembuh ya!

madamoiselleczar berkata...

get well soon! matey la hang nak kena jaga three stooges... sabar bebanyak nyah ;p

nofaz_alin berkata...

cikyan,

memang penat jaga budak2 demam esp yg hero semua mcm kita ni kan kan kan!!!

tambah penat kalu ngan bapak2nya sekali demam...uwaaa

MommyDania berkata...

cepat sembuh ye boys..sian ibu tak larat nak jaga tuh.

Yan berkata...

girls,
thanks for the doa.. alhamdulillah, they are better today :)))