Cari Something?

Khamis, April 30, 2009

Malam Terakhir


Kalau tak silap, malam ini adalah episod terakhir Keliwon ke udara.. 


Hilanglah hiburan mak nak gelak2 di malam Jumaat lepas ni.. ahaHahaHHAhaha.. serius tak seram ye kawan2.. tengok muka orang dalam Grey's Anatomy Season 5 episod er, 18 kot.. lagi seriau..



Sekian,
Saya yang MASIH dalam mode melahu.. 

6 ulasan:

miz_eda berkata...

dah last ke weh?

harap2 lepas nih ada la plak keliwon 2

ngeh ngeh

Nur berkata...

alamak..missnya nk komen dlm blog CY!!!PC sumer kena virus boleh?

n3 akn dtg jgn lupe review okeh?nk gelak gak!

Yan berkata...

Efi,
koser.. kot best takpe jugak.. ni byk yg hampeh..

cik Nur,
kekeke.. kena yg mana tu? yg er, conficter tu ke? kot mak tengok, mak tulis nooOo..

Zuhaini berkata...

err.. mlm ni sy chop tv! nk tgk true blood!!!! jgn la mr hubby tiba2 teringt kat keliwoon dia.. haha

Mrs Noba berkata...

keliwon dah habis????
ganti citer antu apa pulak lepas ni?

Yan berkata...

cik zuhaini,
true blood? ni mesti astro ni.. heee..

MN,
aku rasa la.. tak silap aku dia ada 13 episod je.. tapi so far tak nampak lagi promo benda yg nak menggantikan keliwon ni.. pasal takde nampak benda seram2 pun..