Cari Something?

Jumaat, April 10, 2009

Sendat

Perutku sendat.



Pi kat pasar antara TW dengan bangunan apa ntah.. hajat hati nak beli rojak buah je.. sekali, terpikat dengan tauhu bakar.. pastu tergoda plak dengan cendol.. lepas tu, TERlajak plak pi McD.. sambar sundae vanila, takmo topping..





Sume dah abis bedal. Except cendol.. takde tempat dah.. huargh.. 

Nota kaki: Gambar tak sempat amik.. ni tinggal serdak je.. 

11 ulasan:

rina berkata...

minggu depan kita jumpa kat gerai cendol ek...

MommyDania berkata...

tu sendat lain, ada org dalam tu.

KS berkata...

takpe, makan kongsi 2 orang tu..

oh btw, hi cik yan :) :)

ar.nie berkata...

Dah lama nak tanye, tp shy shy cat... Maafkan kesengalanku ini...

TW tue aper? hihihi... *blush*

suhainini berkata...

sedapnyer kalau dapat makan tauhu bakar waktu hujan2 ni...

Yan berkata...

cik rina,
auwww.. longlai kaki mak nak melangkah ke situ karang.. ahahahaHAhahha..

MD,
double sendat la ni..

KS,
hi KS :)) macam dah lama kenal la plak rasa.. hehehe..

cik Arnie,
ini adalah lanjutan penggunaan short form yg bermaharajalela.. its The Weld.. nothing to be shy of :)

cik suhainini,
sini tak hujan.. tp sedap la.. bley la masuk tekak mak yg gedik terlebih nowdays ni..

:: vErde+hAzizi :: berkata...

owh noooo...nie yg buat teringin cendol ttdi nie ;p

mamaDhea berkata...

ahaha.. takpe CY.. masa ni laa pon selera makan membuak2.. ;)

Yan berkata...

Verde,
sila lah serbu gerai cendol yg berdekatan.. kekeke..

Sya,
baru sehari dua ni selera ada.. hehehe..

Mrs Noba berkata...

waaaaaaaaaaaa...ko dah dapat eskrem Mc D!!!
aku blom dapat lagi!!!

Yan berkata...

MN,
memula tak nak pi.. tp nafsu dah membuak2.. heeee.. nasib aku tak sambar fries sekali..