Cari Something?

Isnin, April 13, 2009

Sorang-sorang

Teringat entry MMA pasal sorang2.. yep, aku pernah tengok wayang sorang2.. cite AntiTrust.. ex husband Reese Witherspoon berlakon.. eh, senang cite, yg berlakon dalam cite.. er.. aku serius tak ingat.. tp Sarah Michelle Gellar ada sekali tu.. 






Hari ni, aku bakal makan sorang2.. lantaran my one & only female colleague MC.. nak makan yg dah siap, macam tak selera.. nak makan yg order, sure take time.. huargh!!



Nota kaki: Dalam lapar2 ni, gigih aku pi Google.. the story is Cruel Intentions.. dan nama mamat itu ialah Ryan Phillippe..

3 ulasan:

Ealyie berkata...

CY,
dolu2 saye pon penah buat keje gilerzz, tonton wayang sorang2..
Citer apa?? TITANIC!!!!!!
Dah la lama giler, sejuk plak tu.. nyesal sungguh tak bawak sweater.

mimielola berkata...

AKu tak pernah tgk wayang sorg2...

Yan berkata...

cik ely,
agak2 la kau ni.. kekeke.. antitrust tu, sejam setengah je kot..

Ms L,
aku tengok sbb dah tak tau nak buat apa.. bley?