Cari Something?

Rabu, April 22, 2009

Tergolek "dog"

Awas. Gambar di bawah memerlukan pengawasan orang dewasa :P















































Gambar diambil oleh si ibu yg dah terjelepuk tak larat nak mengejar anakanda yg tidak mahu dipakaikan baju & seluar selepas dibasuh yak-yaknya.. 




Nasib dia tak berlari masa dipakaikan diapers.. kalau tak......

8 ulasan:

mimielola berkata...

Sabau je lah

Mrs Noba berkata...

kalo tidak...lencun pulak kat mana2 nanti nih :P

mommysarah berkata...

kalo sarah, nak pakai diaper pun aku dah mcm kuntilanak. terjerit2... letih tau!!!

arina berkata...

sapa yang tergolek dog?

emak nye kah?

atau anak nye kah?

:P

Zuhaini berkata...

hehe.. nasib baik! kalau tak, lagi lagi la tergolek dog!

Yan berkata...

Ms L,
aku takley bersabar.. last2 abah dia yg kejar & pakaikan..

MN,
itu lah.. tp bila tak pakai suar, dia bukak diaper tu..

k Ana,
emaknya la yg pasti.. dia duduk sbb ibu dah tak kejar.. :P

cik zuhaini,
yezzaaa..

madamoiselleczar berkata...

huhuhu...hang kena standby beli diaper yg pants tu gak nyah....
alia pon aku dah pakai kan mamypoko pants..sbb kengkadang tu dia dok sakan golek2 bagai..susah siut nak pakaikan diapers skrg ni...dah la aku tgh boyot..tak kederat nyah ...

Yan berkata...

Za,
itu lah.. akan ku dapatkan di kedai yg berdekatan..