Cari Something?

Thursday, May 28, 2009

Friendship Award dari cik P-na

Peraturan untuk menerima award ini ialah:-



1. Copy badge "Blogger Friendship Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Award ini telah di anugerahkan oleh cik P-na kepada saya..  cik P-na adalah seorang blogger, ibu muda anak 1 yg pandai dan terer bab2 buat grafik ni.. korang nak bikin header yg cantek comel, sila contact dia..


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

  1. Lunch hari ni, saya ngadap laksa & air cincau. Sume sekali RM4.70, tunaiii.. makan bersama 2 orang perempuan yg tidak dikenali yg banyak berbual tentang trip masing-masing ke Milan, Paris, London and what nots..

  2. Saya tengah ada pening2 sket.. mungkin sebab stress bila dapat tahu bos nak turun KL 13/6 sampai 21/6.. ha ha ha..

  3. Saya sudah menghampiri 15 minggu.. er, aci dak kalau nak kata another 23 weeks to go?

  4. Rumah saya takde air malam tadi. Tengah masak nasik ayam pun stress sebab sinki penuh. Nasib baik my other half rajin nak tolong clearkan guna saki baki air tangki yg ada.. TAPI, pinggan lepas makan tak sempat basuh! Air abis! STRESS!!

  5. Saya suka tulis blog bila saya ada idea.. dan saya tak tahu kenapa saya rasa bersalah kalau tak membebel dalam sehari kat blog ni..

  6. Weekend ini saya akan ke Penang. Adik ipar saya nak kawen :)

  7. Saya tak sabar nak balik rumah.

  8. Kuih samprit atas meja saya dah habis dimakan oleh kawan2 di ofis

  9. Saya sedang menulis jawapan utk no 9 yg mmg takde maknanya.. Ha ha ha..

  10. Saya, saya rasa macam nak tido sekarang ni..

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

The Blogger Award Friendship goes to:

1. Rina-san <-- yg nampak gaya macam dah start ketagih sambal gesek :P

2.
Ms Lola <-- rakan skype saya yg sedang praktis menahan sabar..

3.
cik Masayu <-- pemilik blog naufalsayang.blogspot.com hiii :))

4.
MAA <-- yg tengah menunggu hari nak bersalin lagi 124 hari.. heeee..

5.
MD <-- yg masih malas (kah?)

6.
NK <-- kot dia baca blog ni hari ni..


 

5 comments:

Ms Lola said...

Thank you CY!

Ayu said...

TQ

cysev3n said...

MsL & cik Ayu,
sila tempek :)

FAM said...

dh cuci mata, skrg rajin laa.. TQ

p-na mama oja said...

wah..sudah bikin aaa.. toche2...

pueh ati ngan keterangan diri mu CY, sampai 10 points gitu..;p