Cari Something?

Jumaat, Mei 08, 2009

Liat

Liat sungguh rasanya nak keje hari ni.. ha ha ha.. baru dapat MC sehari.. kot 2-3 minggu.. fuh, lagi le.. hari ni hari Jumaat dah pun Yan.. lagi 8 jam utk dihabiskan sebelum weekend!! lagipun, hari ni ada pasar.. tauhu bakar, remember? (Ala2 bagi motivasi kat diri sendiri la pulak kannn..)


I'm still on antibiotics.. sungguh tak sedap rasanya.. hinsh.. tp dah mula, kena la abiskan.. 






Nota kaki: Frust sungguh sbb Keliwon sambung 2nd season.. rest la kejap wei.. bagi chance kat orang lain dulu.. tp saya tengok jugak malam tadi sbb dah lama tak tengok Sazzy Falak.. ha ha ha..

10 ulasan:

Zuhaini berkata...

hehe.. biasa lah.. friday blues! :)

[tp saya kena kerja esok...] :(

erm.. antibiotik tu x ngantuk, kan..?

ar.nie berkata...

Itulah, terkejut mlm td ader Keliwon... Patutnya, rest laa sekejap seminggu 2, sblm sambung musim baru, ye dak? :p

MommyDania berkata...

aik..terus smbg season 2 ka? sy tak tgk. amboi..pandai RS melobi tv3 yek..hehehehe. sy suka sazzy falak, she got attitude!

kaezrin berkata...

ishhhh saya tak terjebak ngan kiliwon nih..

btw kat mana duduk stat hits tuh...ishhh buta mataku cari...

Yan berkata...

cik zuhaini,
tak.. tp nguap2 jugak ni.. Zeri ngamuk2 malam tadi..

cik Arnie,
rest 3-4 bulan pun takpe.. kah kah kah..

MD,
yezzaaa.. tp smalam dia biasa2 je..

cik elin,
stats saya ada nun jauh di bawah.. mmg letih dok kena scroll.. heee..

mamaDhea berkata...

CY,
sya pon terkejut bila ada citer keliwon.. dah laa time tu tinggal sya berdua ngan Hadif je kat umah.. si Dhea dah cabut ikut SIL gi JJ.. ekekeke..

Yan berkata...

Sya,
tp tak seram pun kan.. kekeke.. pesal la hantu nak jegil2 mata.. tak payah nyaaa.. hinsh..

Sayang.Ibu berkata...

antu mmg suka jegil2 mata kannn..awat ek..kalo x jegil mata org tak takut gamaknya...hahhahaa

Yan berkata...

cik Intan,
ntah la.. dia nak bagi effect bijik mata terkeluar kot.. tp tak jadik :P

isz_3707 berkata...

aku xtengok!
jelez ok ko dah 2x dpt cek nanang, aku bila lagi niiiiiiiiiiii?