Cari Something?

Jumaat, Mei 08, 2009

Short Note

Saya akan keluar ke pasar sebentar lagi untuk sesi memenuhkan perut.. dan, dan saya jugak akan ke bank utk mendepositkan cek Nanang saya.. yezzaaa.. dalam pada MC, cek sampai.. i lap you encik Nanang!





Terima kasih jugak lah kepada anda.. tanpa anda, sapalah Nanang2 saya itu.. auwww..

8 ulasan:

::Umi Sufira:: berkata...

Nanang saya baru ada sehinggit tujuh kupang..bilalah nak dpt cek gamaknya...kuikuikui...

ainie aziz berkata...

wah...syoknye dah dpt cek. saya punya agaknya tunggu lg 3 thn kot. hahaha!

Yan berkata...

Umi Sufira,
pelan2 kayuh.. kekeke..

cik ainie,
saya dah setahun+ dengan nanang.. baru berapa kerat je dapat pun haa..

Zuhaini berkata...

hehe.. bestnya.. :) nak beli apa dengan duit nuffnang tu..? :)

KS berkata...

wahhh.. syoknyaaa dapat duit extraaa!!! belanja la sini sket ;)

Yan berkata...

cik zuhaini,
hadiah utk anda bertiga yg bertuah pagi tadi.. kekeke..

KS,
bpa sangat la extranya.. ha ha ha..

MommyDania berkata...

syiok..syiok..aiseh, dh cecah 55555 ka? mak terlepas lg

Yan berkata...

MD,
takpe.. hang cuci mata kat euro moda lagi syiok.. kekeke..