Cari Something?

Jumaat, Mei 08, 2009

Terima kasih :)

Ya, terima kasih kepada penangkap-penangkap nombor keramat

55,555

ini. Mereka adalah cik eZa, Umi Sufira & cik Zuhaini.




Hadiah saya biasa2 je saja ye.. jangan la letak high expectation.. tapi bukan lah buku 555 :P

8 ulasan:

mamaDhea berkata...

aik, 3org? bkn sorang je ke? :D

Zuhaini berkata...

hehe.. terima kasih kembali.. ala, saja suka2 je pun! :) tq!

Yan berkata...

Sya,
dia naik based on unique visitors.. so, kalau dah pernah datang b4, dia takde naik dah.. makanya, tu yg satu nombor bley tangkap ramai2 tu..

cik Zuhaini,
dah pos nanti saya roger balik ek.. maybe dalam minggu depan la tu..

eZa berkata...

;)

isz_3707 berkata...

nape x sms aku?????? hahahhahah

Yan berkata...

cik eZa,
nanti kalau bley, bagi no handset sekali.. kot la pakcik posmen nak calling2..

cik isz,
aku pun terlepas.. camne nak SMS kau.. ha ha ha..

::Umi Sufira:: berkata...

Owh tak sia2 eden ulang alik blog ni pagi2 tadik..rezeki eden rupanya..hikhik..thanks CY!:)

:: vErde+hAzizi :: berkata...

alaaaaa...terlepas sudahhhhh! ;(
zamn it! huhuhuuhu