Cari Something?

Saturday, May 02, 2009

Puaka Kain Kapan + etc etc

We are in JB.. merasa la stranded dalam jam start dari Nilai sampai Seremban.. Heee.. the usual journey yg amik masa 3jam, jadik 4jam 13 minit.. OK la, pasal ada berhenti lama kat R&R Seremban, melantak menjamah Dunkin Donut & Chicken Mayo :P




OK, pasal Keliwon last episode.. sejujurnya aku tak dapat nak tengok betul2.. pasal si Amir sket2 datang lari kat aku. ha ha ha. we told him, nothing to be afraid of.. Hantu tu tak kuar dari Tv.. plus, Siti Fazurina saja je jerit2 ala2 seram.. tapi, sapa la yg tak seram kalau ada hantu kat belakang kita kann.. kekekeke.


Pelakon mostly fresh.. There were Azizan Nin, Nasir Bilal Khan + makcik kepoh as hantu pocong.. btw, her name is Ku Faridah.. we kinda missed her kecohness pasal dah jadik hantu kan.. takkan nak cakap byk plak, except the part time dia dah nak mati.. bersyarah dia kat anak dia (Azizan Nin) suh amik er, saka yg ada padanya utk memudahkan dia mati..


His wife asik kena kacau dengan pocong ini.. But they met a wrong man, NBK pasal dia ada niat utk menguasai hantu itu.. once he got cebisan kain kapan, the power is his.. aku serius tak paham sangat bab ni..

To cut it short, ending nya menunjukkan ppuan yg tido sekatil dengan Azizan Nin was his mother, NOT his wife.. jadi, aku mmg confuse di situ.. adakah isterinya sudah mati? Atau telah dipossess oleh hantu itu, atau Azizan Nin bermimpi atau ntah apa2 lagi..


Thats it.. Tak membantu langsung.. Ha ha ha..



So, later gorgeous.. Mak tak sabar nak makan pecal ini hari.. :))))

6 comments:

mrs noba said...

oh?! aku pun confused!
:P

IntanSham said...

CY p kenduri kat kulai ker? p kul bp ekkk??? ku bertolak dlm kul 12..kalo ada rezeki leh jumpe CY.. btw..x sempat nak buat tag lagik.. heheee

IntanSham said...

emmm..CY walopun tagmu blom ku buat,aku gigih mengetagmu jua...sila ke blogku nnt ekkk

Ms Lola said...

Makcik Kecoh ada jugak? Ni zaman kegemilangan dia la ni...

cysev3n said...

MN,
nampak sangat aku tak concentrate.. kekeke..

cik Intan,
will do! thanks sbb sudi tag mak!

Ms L,
gitulah kaedahnya.. sampai aku sanggup tunggu kredit nak tau nama dia... hua hua hua..

i.s.z.a.n said...

aku pun kompius ending dia. mana pi bini dia?