Cari Something?

Thursday, June 25, 2009

Hari ini Dalam Sejarah

..hidup saya :P

Hari ini, pada 8 tahun lepas, adalah hari yg mana kawan lelaki saya (ya ampun) dan saya men'declare' kan rasa sayang bla bla bla.. masa tu baru er, kejap nak kira..

*pejam-pejam mata..* emm.. sebulan dan.. 23 hari kenal :P

Cepat tak? ha ha ha..

Dating sorok2 konon takmo bagi orang lain tau la apa la.. padahal diorang tau.. hmmm.. maklumla, satu ofis.. sampai bertunang pun bos tak tau.. ha ha ha.. ni mmg nak kena bukak cite lain kaedahnya.. oh well.. kinda missed the good old days huh?

Tp rasa macam kelakar je declare depan2.. tak tau la.. saya ni kan keras kejung orangnya.. :P sambil2 layan minum Starbucks kat mana ntah.. tengok tu, tempat pun tak ingat..


Ni, dah selamat kawen dah pun.. dah nak masuk anak 4 you all! Heeee..

Ada sesapa nak share kat mana korang declare tak? Sibuk je CY3.5 ni..


24 comments:

Ms Lola said...

I.... I kat dlm kereta you... (masa nak masuk parking). Muahahahaha. Ngongs

Unknown said...

saya dengan en abah declare dalam telefon je. and guess what, kitorang tak pernah berjumpa pun lagi masa tu! tapi dah selalu bergayut for more than a year la. kehkehkeh.

nostalgia sungguh pagi ni.

knv said...

at least you remember the date. me lagi hampeh.

can't remember most of the things. hmmm.. i seriously should blog about this.

mungkinkah sebab lama sgt jadik buaya?

:)

MN said...

entry ko ni membuat aku mngenang masa lampau...
jap aku pikir!

IntanSham said...

ahhh..me sama ngan cik lola, dlm kete si dia.. masa blk dari berbuka puasa...huahuahuaaa...;p

cysev3n said...

Ms Lola,
cecece.. sempat lagi declare time nak masuk parking..

ZZ,
vavavava.. eh, saya pun pernah jugak buat keje tu.. hua hua hua..

knv,
there's a reason why i remember the date.. :P but your reason pasal lama sangat jadik buaya tu, i setujulah sangat-sangat.. ahAHahaHAhaha..

MN,
ah ko.. nak kena pk plak..

cik Intan,
wahhhh.. tu time nak hantar balik rumah le tu? hehehe..

mamaDhea said...

declare tu maksud dia camne? first date? saya n hubby first kuar dating masa birthday dia.. ahahaha.. senang sgt laa nak hingat date tuh.. :P

Crazee Choc's said...

saya dalam kereta juga. masa nak balik keje....saya tumpang keta dia. hehehe.... dia tanya saya 4 hari sblm besday saya sbb dia nak kasik saya hadiah besday.... tp dia konfident giler sbb hadiah besday awal lagi. Padahal masa tu ada sorang yg tgh masuk line....

Fid said...

CY3.5
amboi2..lapan tahun nah...
aku dah berapa tahun erk??30-17=?

CiKaYu said...

entry CY ni buat saya tersipu2 malu ...boleh gitu..hehehehe....mak declare kat kedai kyors kebab food court the mall 5 tahun lepas...kawkakw tak romantik langsung kan. cam kartun masa tu.

Anonymous said...

den??? den declare kat opis jo buleh???! huhuhuhuhu...giler tak romantik langsung eks..nmpk sgt keje mengulau jek masa tuh :p

~Umi.Sufira~ said...

saya declare kat kelas kosong..baru habis kelas masa tuh...rrr..nampak sangat kan saya muda2 dah gatal!kahkahkah..(kereta pun takde lg!) BTW bukan kelas sekolah menengah Ok..kelas persediaan nak ke Japan..:P

Queenin Murni said...

me n hubby kawan chatting for about 4years... 1st time jumpa masa dia dtg interbiu kat opis tmpt i praktikal(i yg panggil of kos)..
tup tup, dapt keje n duduk sebelah meja.. a few months after that, declare.. mau tak nyer..hari2 ngadap kat opis, balik rumah pon dok sms2,weekend hang out sama..
kalau tak sangkut lagi, taktaulah! hahahah! nostalgia~

cysev3n said...

Sya,
declare maksudnya hari anda berdua menyatakan rasa, "eh, I sayang you la.. kita kawen nak?" gitu..

cik Marisa,
vavava.. ni kira dah masuk level best man wins la ni.. bravo!!

Fid,
13 tahun Fid.. kekeke..

CiKaYu,
rasa nak buat rehearsal dulu ka? kekeke..

Za,
adakah disaksikan oleh para staf gitu? heeee.. aku plak yg tersenyum.. siot betul..

US,
kah kah kah.. siap buat correction yg mak tak tahan tu.. tu namanya nak ikat siap2, jangan kasik lari :))

QM,
ada persamaan la kita, except bab jumpa dengan dok meja sebelah-sebelah je.. hehehe..

Nanak said...

me & Hubby sama U. tapi 2nd year baru jumpa sbb sama2 jadi Jurulatih PLKN..
oh, cinta berputik di Khidmat Negara.

KS said...

1 julai 1998. (next week 11 yrs)

mcd sunway pyramid. (zaman student maaaa :P)

begitulah adanya... hehehe

KS said...

btw, lupa nak cakap.. kenal dari 1996.

cysev3n said...

Nanak,
vavava.. esok2 bley la celebrate anniversary kat kem :P

KS,
mak aii.. betul2 baru abis SPM la kenal ni? hehehe..

Along said...

declare masa pi bercuti kat Knoxville, Tennessee (masa belajar kat US)...masa tu memang lawak, rasanya patut buat blog entry pasal cara Hubby ajak Along go steady...siap bermadah semua..hahaha

Rizza said...

tahniah!!!...

aku tau2 dia ajak kawin je.. terus kawin le.. hehhe tak de masa nak cintan cintun la...

cysev3n said...

Along,
silalah buat entry itu.. ha ha ha..

Za,
vadevas.. ajak kawen terus.. cayalah!

Fid said...

kami declare masa usia 17 thn
gatal juga la laki aku...dia mmg kata dia nak jadikan aku bini dia...soo layannnnnn

ikutilah kisah cinta aku kat blog entry berpassword hahahhaaaa

KS said...

CY, ya btol.. kami tgh buat adp sesama masa tu kat ppp shah alam.

cysev3n said...

Fid,
mmg menusuk kalbu kesah chenta kau.. heee..

KS,
korang jumpa masa nak sambung blaja.. i jumpa my other half masa 1st day keje.. kuang kuang kuang..