Cari Something?

Isnin, Jun 08, 2009

Lintas Langsung

Mengantuk benar rasanya diri ini. Badan lenguh2. Kaki sakit2. Malam td sampai mengalir air mata menahan rasa lenguh di kaki. Rasa mcm dicucuk sembilu. Xde la buat keje sgt pun. Jd banker je lebih. Heee.

Ini br terima biras. Kalau terima menantu?

6 ulasan:

MommyDania berkata...

wah..CY tukang collect RM ka? syoknyeee...eh, take care..

jua berkata...

anak laki tak beria-ria nak melawa nak itu ini waktu kawin macam anak dara, untung hang byk anak laki cik yan.

MN berkata...

hmmm...tak dapek la den nak nolong.
tapi apa2 kenduri, confirm akan penat!

KS berkata...

kalau terima menantu, harus kena standby 3-4 beg kosong pulak.. banyak masyukkkk kekeke :P

rendam air panas la. mesti lega sket rasa...

Sayang.Ibu berkata...

kalo kenduri baca yassin pun penat,inikan pulak kenduri kawen kannn

CiKaYu berkata...

amboi...dah terbayang ke kenduri nk terima menantu nanti...