Cari Something?

Jumaat, Jun 19, 2009

Saya Adalah Seorang Yang Setia

Sebab,















dah seminggu noks mak ngadap benda ni je utk lunch..


Hua hua hua.. sapa bley teka berapakah harga sepinggan nasi + 2 jenis sayur + seketul ayam drumstick itu?



15 ulasan:

Marisa berkata...

Rm3.

Saya pun sama. Kalau suka itu... itu je la.... kalau mkn kat Kot Mas (tpt mkn yg saya suka).... akan order paprik je...

kalau mkn kat kakak sup akan ambik lauk yg sama setiap kali pegi.... iaitu ayam masak kicap, telur sambal, pajeri dan sayur.

::Umi Sufira:: berkata...

RM4?

Zuhaini berkata...

RM5! :)

Nur berkata...

rm 5 hengget!!

Nur berkata...

err..nk tanya bab watermark tu guna software mende?sengal mak ni :P

ar.nie berkata...

Rm 3.50 :)

Nanak berkata...

rm4..

Queenin Murni berkata...

rm3..lalalalla!

CY3.5 berkata...

cik Marisa,
tetiba depa tukar menu, mau meroyan.. kekeke..

US & cik Zuhaini,
anda pasti? ha haha..

cik Nur,
mak guna picasa saja..

cik arnie,
murahnyaaaa.. mmg bley dapat harga tu ka kat tempat mu?

Nanak,
asik betul je dia teka.. kekeke..

QM,
idaklah semurah itu nok..

Zety Zin berkata...

RM3.50 kot.

saudah berkata...

RM5.50?

mommyct berkata...

hoho jimat nye..4hengget murah le

NeroEcha berkata...

Aku teka rm6

CY3.5 berkata...

cik ZZ, cik saudah & cik Echa,
its RM4 :)

mommyct,
itulah pasal.. ada brader sini kata, kalau orang lain dah kena 4.50.. ha ha ha.. nasib la..

MN berkata...

RM4 jer? kalo kat opis aku, mau RM5!