Cari Something?

Khamis, Julai 02, 2009

Brilliant CV

Macam biasa, dapat dari email.. tak sempat lagi nak dengar apa bendanya pasal PC ofis ni deaf & mute.. tp org kata hilarious.. you judge :)

You have to check out this CV. This guy posted his resume as an animated musical on the net and he really got hired by Microsoft Graphics team.

He received job offers from 180 companies; and more than 1,000,000 people viewed this CV...

Sila klik sini..


Nota kaki: Pengsan la nak blaja Flash la apa ke benda nak bikin CV lagu tu.. hua hua hua..

8 ulasan:

Mama Adib berkata...

canggih nyah

gini punya cv tang2 tu dapat keja

Zety Zin berkata...

huiyo. dasat seh. tapi agaknya kalau hantar cv macam ni kat gomen leh dapat tak? hihi.

CY3.5 berkata...

MAA,
itulah pasal.. ngeee..

ZZ,
apa kata hang try? pastu bagi verdict kat kami.. kekeke..

KS berkata...

hishh.. mmg kreatif giller laaa... seharusnya la kerja dengan microsoft...

i ni cv biasa tu pon terkial2 nak buat :P

ainie aziz berkata...

huhh...camni punya cv memang patut la berebut co. nak hire. giler kreatif!

:: vErde+hAzizi :: berkata...

very creative and 'think out of the box' kinda guy :D
mesti yahoo n google pon one of the company yg nak hire him kan

CY3.5 berkata...

KS,
i lagi la.. print out yg jobstreet buatkan je.. hah aha..

cik ainie,
bestkah? saya kena balik umah baru bley dengar..

Verde,
yep! sangat la kreatif.. tp Microsoft dah sambar dulu.. weee..

isz_3707 berkata...

haaaaaaaahahahhaha comei dan klaka