Cari Something?

Khamis, Julai 16, 2009

Hujung Minggu Ini..

Saja gatal amik tajuk MN..

Hujung minggu ini, kami bercadang ke Cameron Highlands.. merasai suasana sejuk nyaman F&N sarsiiii..



Pic taken from KB Backpackers


Parents saya dan adik2 saya pun bakal tiba dari Johor Bahru petang ini..

Antara tujuan, meraikan hari jadi abah saya yg ke-58 yg jatuh pada 17/07.. esok la tu kann.. happy birthday abah :) along sayang abah tau..




dan, dan kami, ye.. kitorang la kann.. mengambil kesempatan untuk bikin belated anniversary celebration juga di sana.. mencari bulan & bintang di situ la kaedahnya.. kekeke.. apo sajolah labuuu..


Harap2 cuaca cantek berseri.. sangat lama dah tak jejak cameron.. last time bila ntah.. masa Amir umur 3 bulan kot? Lama tak? Lama tak?



10 ulasan:

honeylanz berkata...

cameron mmg best. ni pun rs mcm nk pg lagi..happy holiday n selamat bersejuk2 di CH

::Umi Sufira:: berkata...

Selamat Bercuti!!!:)

CY3.5 berkata...

honeylanz,
harap2 best.. dah bertahun tak pi ni..

US,
mekasey nyah!

Sayang.Ibu berkata...

slmt berhujung minggu CY... dan slmt ke bulan bintang...;)

Zuhaini berkata...

Amir 3 bulan..? mak ai, lamanya.. kalau Zeri 3 bulan pun da kira dah berkurun.. inikan pula Amir.. siannya..

mommysarah berkata...

wah, nak pegi CH? silalah bagi review ek, teringin gak nak pegi. tak pernah pegi ni :)

MN berkata...

wah...cameron!!!
erm, aku nak pesan sayur boleh?
heheheh...

Queenin Murni berkata...

ngee.. kitaorg pegi minggu depan.. 25-26th.. :P

have fun ya.. jgn melasak sgt! hhhehe..

nanti bg review+tips.. :P

p-na mama oja berkata...

heppi behday 2 ayah C.Y juga...

CY3.5 berkata...

cik Intan,
mmg dah selamat.. ngeee..

cik Zuhaini,
memang dah sangat lama.. tu pasal gedik2 kali ni..

MS,
review apa kau nak? aku tak pandai la review2..

MN,
aiseymen, aku sendiri pun beli brokoli saja.. ngeee..

QM,
2 hari cukup ke? kitorang ni penat pergi & balik yg lebih..

cik p-na,
thank you :)