Cari Something?

Sabtu, Julai 04, 2009

Mati Kutu

The in-laws are in the house.. Ngeee..

Mati kutu gue mau masak apa malam ini.. Malam semalam dah selamat import makanan dari kedai.. maklum la, saya sampai umah dah 7.30pm.. penat mak nak berkejar plak ke dapur berbagai.. alasan!

Lunch tadi selamat mengenyangkan perut kat rumah adik ipar yg baru kawen hujung bulan Mei hari tu.. birasku hidangkan siakap stim, sambal udang dengan ayam goreng.. Ngeeee.. penuh meja.. mak jugak la yg masak sempoi macam hapa.. tetiba rasa sesak nafas la plak.. ahAHAhahaHaHa..

Nasi ayam aci tak? Fuh, sedap lah kau malam ni nasi ayam!


Dari keyboard menantu yang tak reti masak extravaganza,

8 ulasan:

Ayu berkata...

nasi ayam pun, kira orait ape,

ainie aziz berkata...

nasi ayam pun sodap! jgn jadi macam i, sume lauk kedai. hehehe!

NeroEcha berkata...

Ok ape nasi ayam pandai gak msk dari aku ni ha

Zuhaini berkata...

sedap gak tu! :)

CY3.5 berkata...

cik Ayu,
dah selamat masuk perut dah.. heee..

cik ainie,
kita pun sokmo lauk kedai.. ngee.. ni ala2 macam terkena perli dengan biras yg masak extravaganza :P

Echa,
alah.. nasik ayam aku sempoi ja.. koboi style :P

cik Zuhaini,
yg penting, ayam den sodap la malam tadi.. ngeee..

MN berkata...

nasi ayam memang piliham terbaik!
senang dan cepat.
alah, confirm sedap punya hang masak CY...

Diana Sulaiman berkata...

hahahha.. same kes la ngan aku.. kalu MIL dtg, lauk import kedai.. silap2 nasik skali.. hehehe..

CY3.5 berkata...

MN,
aku tak berani nak tanya, sedap ke tak.. ha ha ha..

Diana,
aku dah sokmo import.. pastu, rasa macam terkesan plak tengok biras masak macam2.. ngee..