Cari Something?

Sabtu, Ogos 22, 2009

Ada Lagi n Jam



Ada lagi 7 jam waktu berbaki untuk kita harungi pada hari pertama berpuasa ini.

Kami akan pulang ke PD sebentar lagi.. Anak² pun dah tak sabar sbb sudah agak lama kami tak pulang.. Sudah 3 minggu kalau tak silap.. ada lagi ke idak cempedak.. ngeee..

Sementelah cuti sekolah pun baru bermula, tak pasti la sama ada jalan ke PD akan jam seperti waktu² sebegini.. ataupun org tak berapa berjalan time puasa.. si dia berkira-kira nak balik guna MEX.. redah KLIA.. balik ikut Sepang.. we'll see.. takut si Amir muntah je jalan lengkok².. pastu karang dengan ibu dia pun join sekali..

Hari ni pun mendung je kan? Kalau ikut hati, mmg tido sokmo la kaedahnya..

Apapun, selamat berbuka puasa utk kali pertama Ramadhan ini :)

3 ulasan:

fauzi-maya berkata...

buka ape tadik yan? anyway, aku terlmbt nak ckp tahniah..girl ye..heheh.. konpem tutup kedai lps nih..kekeke...

Abrahyn berkata...

have a safe journey... :D

Zety Zin berkata...

CY, saya skrg balik sban lalu LEKAS. Dari kajang tembus ke mantin. memang lekas lah sampai. ngee... tapi agak jauh la kot kalo nak ke PD.