Cari Something?

Sabtu, Ogos 08, 2009

Keras


Macam takde hati nak layan cerekarama malam ni.. Tengok gazet, hish.. ni mesti kes haruan makan anak.. mak kawen dengan lelaki lain.. then sbb terover sayang, jantan tu buat benda tak senonoh kat anak sendiri pun, tak caya.. which is, it should be the other way round.. anak tu, darah daging kita.. kuar dari perut sendiri.. ikatan darah yg tak putus sampai bila²..

Tak pasti la sbb apa ada Faezah Elai plak tu.. adakah dia kawan/sepupu sepepat kepada anak malang tersebut yg turut menjadi mangsa? Sapa yg tengok bley tolong jawab? Ha ha ha.. sbb serius rasa macam tak, er.. tak.. tak tau la nak cakap.. tp rasa macam disturbing tengok cite macam ni..

8 ulasan:

honeylanz berkata...

iye..x suka cite2 mcm nih. ala2 cite Jelatang dulu tuh...

Mrs LVoe berkata...

x tgok la darling.. cite mcm nie mrosakkn pkran je

Abrahyn berkata...

i pon tak sempat tgk...

CY3.5 berkata...

girls,
heee.. sume pakat tak tengok kaedahnya ye.. harap² ending cite tu, lelaki tu mati kena lenyek dengan bulldozer.. bley?

knv berkata...

takpun kena kerat anu dia bagi jaws makan!

:P

MN berkata...

aku tengok nyah malam tadi....tengok the last 1/2 hour lepas balik dr klinik. tu pun aku dah boleh tangkap jln cerita....

yg jahat itu mati (spt biasa) tp sblm kiok tu dia bukan pedajal kat anak tiri dia, tapi kena kata kwn baik anak tiri dia.

sekian terima kasih.

oh oh...si jahat itu mati sbb kena tonyoh dgn pisau buat motong getah oleh bini dia sendiri, okeh?

Zety Zin berkata...

saya takmo tengok cerita gini. nanti emo sepanjang malam. so end up layan movie kat channel lain. hehehe.

CY3.5 berkata...

MN,
oh.. kiranya wifey dia sedar jugaklah akan benda yg sebenar terjadi.. nasib baik mati..

ZZ,
samolah.. saya main sudoku je malam tu :P