Cari Something?

Khamis, Ogos 13, 2009

Soalan Yang Kerap Saya Terima


Sejak saya mula pakai baju preggy ke ofis, bilamana saya ke toilet atau ke surau, warga² pekerja di sini yg cam saya berikutan sesi mengepam dulu, dok tanya

"Pregnant ke?"

"Ha-ah"

"Dah berapa bulan?"

"6 bulan.."

"Eh, yg menyusu dulu tu berapa umurnya pulak?"

"Dah 2 tahun lebih.."

"OooOOoOo"


Weeee.. kalau lah mengepam ni amik kira utk org² yg baru lepas bersalin je, mmg patut terkezut la kan.. heee.. ye la, baby baru 2-3 bulan.. la ni dah preggy 6 bulan.. ahaHAhahAHaha.. Biar betul kau jang!


8 ulasan:

Ms Lola berkata...

Wah koooo.. ada heart shape bagai kat button ko tuhhhh.. Jelesss... tp hari ini aku harus membuat kerja sebenar

isz_3707 berkata...

apa salahnya klau anak masik kecik tp pregnant lagi
/aku bercakap bukan dr pihak aku :P

Sayang.Ibu berkata...

ntahnya...org2 nih bila anak kecik lagi preggy, terkejut.anak dah beso x preggy, pun terkejut... da lama kawen x preggy pun terkejut... hishhhhh... masyarakat prihatin ke hape nak panggil nih ekkkk...;p

kaezrin berkata...

yezza sama ajer...sometimes people forget things easier..apa aku merapu ni..maafkan daku cik yan..akak pening..:P

CY3.5 berkata...

Ms L,
aku kan gedik :P tp kau jugak yg jumpa ♥ tu kann..

cik isz,
tak salah.. tp mungkin depa confuse kot baby baru 2-3 bulan tp aku dah preggy 6 bulan :P

cik Intan,
over-prihatin.. kena tambah "OVER" di situ :D

cik elin,
takpe.. sekali sekala.. ngeee..

Ms Lola berkata...

APesal aku rasa mcm iklan kasut gombak baca komen korg isz & cy? Kah kah kah

isz_3707 berkata...

hahahaha, aku baru perasan, nampaknya ko lola termasuk dalam golongan OVER-prihatin :P

CY3.5 berkata...

Ms L,
iklan kasut gombak? rasa² sapa yg jadik Vanidah Imran? kekeke..

cik isz,
ni stok prihatin lain nyah..