Cari Something?

Khamis, September 10, 2009

Jatuh Hati


Banyak² iklan dari Nuffnang, saya suka yang ini.

Kaler abstraknya begitu menenangkan jiwa.. masa memula nampak kat blog Ms L, terus jatuh hati gitu :P



Tapi saya mmg cintan abis kat kaler purple ni :D


Cara kaler tu dipalit, teringat plak kat siri Art Attack dolu².. (Art Attack ke?) ntah.. tak ingat.. tp saya suka segmen yg org tu lukis atas kanvas..



7 ulasan:

MN berkata...

art attack!! aku pun sukaaaaaaaa...

CY3.5 berkata...

MN,
betul ke nama rancangan tu nyah? aku main tibai je..

Zety Zin berkata...

saya pun suka tengok art attack tu. hehe.

memang cun iklan nanang ni.

Zuhaini berkata...

betul tu. art attack. saya pun suka! dulu Disney channel suka tayang.. skrg da x tayang dah..
tapi kalau gi kedai majalah, ada la majalah Art Atack tu! :)

isz_3707 berkata...

aku pun suka art attack!

KS berkata...

haa btol la art attack tu.. kreatif giler diorang tu..

CY3.5 berkata...

ZZ,
sweet je kan..

Zuhaini,
saya ni jarang sangat ke kedai majalan..

cik isz,
sesuai la nak jamu mata aku yg keras tangan ni..

KS,
as if, simbah2 cat pun cantek.. kan?