Cari Something?

Rabu, Oktober 14, 2009

Macam Tak Berani Je


nak layan Sundel Bolong malam ni.. maklum la, cerita dari seberang.. hantunya macam dekattttt je dengan Tanah Malaya ni.. ngeee..

Teori mana la yg saya pakai ni.. Hahaha..

5 ulasan:

MommyDania berkata...

ada kt tv ke? ke dvd? rasa mcm penah tgk tp xigt dh..

honeylanz berkata...

dgr tajuk pun dah ketar lutut!

CY3.5 berkata...

MD,
ada.. kat tivi tigaaaaa..

Has,
dok bayang apa yg pernah dibacain dalam buku menjadi cerita yg bergerak.. heee..

Sayang.Ibu berkata...

hmmm x dpt layan smlm sbb ai ada kelas malam...huhuhuuuuu...

MN berkata...

OMG!!! aku sundel bolong ni aku tgk masa kecik sampai skang dok teringat.

ni kalo tengok hari ni mau ingat sampai ke tua!!!

TAK NAK!!!!