Cari Something?

Isnin, November 23, 2009

Journey To The Labor Room - Part I


Selepas posting yang ini, saya tetap tegar berada di Bangi. Mengira-ngira contraction yg tak tentu hala..

Dalam pukul 6 petang gitu, si dia ajak saya makan.. saya pun menurut saja.. masa duduk minum petang tu la, saya berasakan ada contraction 10 minit sekali.. hahaha.. tp lepas dah abis makan, dia ilang.. apakah?



Selepas berasakan contraction terakhir dalam 7.30 malam, saya SMS Dr Norley.. saya ceritakan kronologi.. manalah tau, false labor :P Braxton Hicks ka.. apa ka.. Saya pun dah tak kuasa nak melepak kat Bangi.. tambahan bonda tersayang dah tiba di Hentian Serdang..


Bila saya dah dapat jawapan, gegas2 la kami pulang.. it was 8.40pm gitu.. jemput mama, then terus ke BTS..


Malam tu, mmg saya penat sangat.. si dia kejutkan saya utk dinner pun saya tak mampu nak bukak mata.. mmg sah lagi real, roti canai pkl 6.30pm adalah makanan terakhir saya..


To be continued.. ngeee :P

8 ulasan:

Zuhaini berkata...

aiyo.. lama nya nak habis cerita ni..

Queenin Murni berkata...

congrates CY! nanti dah balik BTS, i give u a visit ok? :P

by the way, mana si kecik comel itu?? kasik la preview sikit.. :P

Fid berkata...

ceh! bersambungsemangat aku baca! ko nih!

ainie aziz berkata...

bape episod ni yan? takut terlepas je nih. hehehe!

MommyDania berkata...

cpt skt smbung. hehehe..

C!kpuanmuda berkata...

potong stim la cy oiiiii ;p

MN berkata...

haisehhh....sambung2 gini aku tension nih :P

NadiahKhair berkata...

aiyoh. ampun CY.
baru tahu ini biter.
Congratulations on the bb girl!!!
Mesti hati berbunga2 nih.
Pasnih reben overdose la si kecik.

Congrats again to u and ur family.
Selamat berpntg. :D