Cari Something?

Khamis, Januari 28, 2010

Entry Bergambar (Lagi)

Anak dara sakan tak nak tido petang nowdays. Dah kenal org kot. Ataupun kenal bau :P manjang nak lekat dengan ibu.

Sudah pandai senyum. Ala2 pandai menyahut pun ye. Ramah la, senang cite kaedahnya. Eeei, jangan terlebih, sudah.

Tak payah bebel lagi. Layan je la gambar hiasan kat bawah ni.










Cuba teka dari angle mana gamba ni diamik. Hee.



14 ulasan:

Ms Lola berkata...

ya allah comelnya... 'michiko' sangat...

Fid berkata...

ala comel comellll

fiza berkata...

Tomeinyaaa adik manis ni, pipi labuh (^_^)

KS berkata...

comellllnyaaaaaa.. pipii gayuuttt!!

angle u tgh baring dia lepak atas dada u? takkan tu celah kepala lutut plak :P :P

mast@work berkata...

saya teka celah kepala lutut sambil kak yan buat cak cekur udang gamit.. betul tak?? kalau betul belanja saya cekelat ok.. ahahahaha.. kidding!

Zety Zin berkata...

geram sungguh dengan pipi dia!!!! comel!!!!

CiKaYu berkata...

rambut lebat. u amik gambo dia tgh baring dan dia baring atas kaki you. tu mesti 2 kepala lutut. betul tak?

Zuhaini berkata...

alahai cutenya la hai... :)

CY4.0 berkata...

KS,
tebabomnya dada i.. haha..

mast & CA,
ye betul.. tepat sekali :D

Am berkata...

labuhnya pipi...mcm buah setoii... geram nya..nk gigit skit, buleyy??:D

Siti Zaiton berkata...

giler geram tgk anak dara ni...
kalu zahra...kalu dia tgh syok2 sembang pastu kita nak amik video dia sembang mesti otomatik dia stop sembang..geram tul..

m-i-o berkata...

kahkahkah!

mak baru nak komen,

TEBABOM nya!

sib baik itu bukanlah objek sebenar :P

Ms Lola berkata...

korang, mmg agak tak logik la itu bentuk breasts.

kikin berkata...

alahai comelnya dia cikyan oi