Cari Something?

Isnin, Mac 01, 2010

Dalam Kesamaran Itu


Dalam gelap malam yang diterangi lampu "cat-eye" (gamaknya itu namanya), aku taip posting ni..

Amir & Zeri dah selamat melelapkan mata.. Arissa masih menghempas-hempas kaki, mencari momentum untuk tidur.. Arif? Dok ulang2 "one tu twee por pai sit seben ek nain ten".. dia dah tido petang tadi.. Jadi aku paham sangat la apahal dia masih main cak-cak pulak kat pintu skarang.. Grrr..


Di luar, dengar macam bunyi guruh berdentum.. tapi slow je.. alhamdulillah.. semoga bumi Port Dickson dibasahi hujan yang lebat & penuh rahmat.. Bukan lah takde hujan, tapi biasanya rintik2 kasar yang turun dalam tak sampai 5 minit..


Selamat malam semua,

1 ulasan:

mast@work berkata...

parit buntar panassss.. huwaaaaa... takde hujan langsung ok..