Cari Something?

Saturday, March 27, 2010

Entry Bergambar-Gambar

First of all, thanks to all yang meng'wish' aku sempena hari tua aku tempoh hari.. heee.. bajet nak reply satu2, tapi rasa macam dah basi je plak.. tak hal aku away 2 hari.. internet takde.. memang sangap to the max.. Entry yang ada before entry ni pun, 2-3 kali aku try send guna email.. 3G pun tak dak.. harap Edge je kaedahnya..


Kepada MN, idup di sana adalah seperti di Damai Laut.. jauh dari kesibukan kota.. adala dalam 20-30 minit dari exit tu untuk kau sampai ke tempat yang dituju.. agak sejuk jugak la walaupun time aku kuar beronggeng dengan Zeri & Arissa around 12pm+ (ronggeng la sangat)..


Makanan, kalau rasa dah sangap nak makan yang ala-ala French tu, sila bawak maggi.. hahaha.. pasal memang le takde kedai lain.. aku pun paling tinggi pi ke La.. er, apa ke nama ntah.. tapi jual croissant and such.. most of the time, takat ke La Blason (?) tak pun, call room service je..

On the way nak naik tu, ada construction bikin International School.. kellasss.. memang sangap la budak2 kat situ esok.. jauh dari town :P




Dah, tak larat nak bebel lagi.. sila jamu mata dengan gambar dari handset yang diambil oleh orang yang tidak pro.


Serius horror dengan makhluk 2 ekor ni.. follow je kitorang.. macam stalker :P



Apakah nama binatang tersebut? Ayam belandakah?



Mana pegi watermark aku deyy.. Dalam Picasa ada.. hmmmphh..

Ini pun ilang? Lantakkk..


Cuba teka kepala sapa dalam gambar :P




Last but not least, katil pengantin share 4 orang :P


5 comments:

MS said...

time aku g tahun 2002 untuk cmny budget meeting kat situ lagi sangap,line tpn semua takdok.

memang bermeting tanpa ganguan deringan *wink*

MN
best gak tau mai sini ala ala g france idak gt cik yan.
bagi mak anak branak yg jakun merasa laa cam dok perancis kah kah kah

cysev3n said...

MAA,
when i went there for the first time in 2005 pun, sangapppp.. line satu hapa pun takde.. seswai la nak brainstorming :P la ni OK sket..

IntanSham said...

dah makin best laa ek, btol laa dulu ku pergi sekitar 2006 pun rasa cam x best je. tp tengok CY punye pic nih mcm best

Mona said...

sama la besday anak i dgn U...

cysev3n said...

cik Intan,
castle yg baru bikin tu pun macam dah ada orang bley lepak..

Marisa,
itu la pasal.. another Arian :D