Cari Something?

Thursday, March 04, 2010

Salah Satu Kelebihan Menjadi SAHM


Balik2, cite SAHM. Hadap je la. Haha.



Selaku SAHM, salah satu perks nya ialah, kau boleh ikut your other half bila dia outstation, no? Heee..


Anyways, sesi riki2 ini akhirnya diteruskan dengan sesi booking2.. tak ke mana pun.. Labuan saja.. TAPI, ini adalah pertama kali aku bakal menjejakkan kaki ke tanah Labuan :D Weee..


Oh ya, seems like, dengan interface yang baru itu, TIADA lagi pilihan untuk membayar secara direct debit.. Ini bermakna, walau banyak mana pun $$$ dalam akaun bank kome, tetap jugak la kena guna CC/DC.. aii.. dah pakai laptop pun malas nak taip penuh? Ngaaaa.. OK lah.. untuk yang belum tahu, CC ialah Credit Card, manakala DC ialah Debit Card.. contoh Debit Card adalah seperti Kad Ceri dari Maybank yang cantek menawan itu.. (haaa.. kan aku dah ke laut ni..)

Back to main topic, ini bermakna (sekali lagi), setiap penumpang yang berusia 2 tahun ke atas, KENA tambahan RM10 untuk convenience fee (pergi & balik).. Ngerti?



Oh, Amir & Arif akan ditinggalkan.. ke tadika la katakan.. makanya, rombongan cik Kiah hanya menempatkan si dia, aku, Zeri dan of course, anak dara nan sorang itu..



Pergi 2 hari 1 malam je,

6 comments:

JuE said...

dok hotel mana weh? at last sampai jugak ko ke labuan eks :D

Anonymous said...

Cik Yan,

Pakai lah kad ceri. :))

cysev3n said...

JuE,
tak tau lagi nok..

flowerella,
mmg ada.. tapi smalam lenjan CC si dia.. heee..

Unknown said...

wah syoknya ikut hubby outstation. as for my case, hubby yang ikut saya pi outstation. muahaha.

Anonymous said...

mmg betul. blh ikut aja kan :p

i.s.z.a.n said...

selagi anak ko xsekolah, pi lah ikut gi mana pun. being laki aku, asal gi jauh sket mesti nak heret anak bini walaupun masa tu aku masih bekerja, siap amik EL ok. skang x keje, memang membontot je la kejenye