Cari Something?

Rabu, Mac 31, 2010

Urusan Rasmi



Kebas bontot,

8 ulasan:

Masayu Ahmad berkata...

cik yan

tergelak-gelak saya buatnya

saya ada satu bukit, tapi letak dalam bilik khas untuk acara rasmi ini, mata saya sangat lalok kalau lihat urusan rasmi ini tertanguh-tanguh dikerjakan

jadi perlu dikerjakan segera

fiza berkata...

Banyaknya kain tak lipat lagi...ahaks...

Samalah kita, ada 2 bakul penuh baju yg tak berlipat lagi...huhuhu...tu baru baju utk 3 org. Klo CY lagi ramai kan...phewwww...

Umi Nuha berkata...

huaaa..........saya ada 1longgok penuh nak diuruskan.

DNNA berkata...

kah kah kah kah kah ...
*gelak2 terguling2 kat lantai*

Nyah,tang kebas montot tu yang mak tak tahan tu ...

kah kah kah kah kah ...
*sambung gelak* ..

CY4.0 berkata...

masayu,
urusan rasmi ni biasanya kat depan TV :D

fiza,
tu fresh baru angkat dari jemuran.. weee..

UN,
mak dah berjaya langsaikan 3-4 cycle timbunan!

Dian,
ada lagu industan tak? tak feel la guling2 takde lagu background :P

lailasani berkata...

hohohoh.. byk tuh...

ni adalah keje rumah yg priority paling last... kecuali baju si anak dara.. sbb nk ne bawak gi rumah bbsitter, kalau tak, mungkin semua baju budak pun guna hanger.
baju mak pak semua kat hanger kalo takmo lipat...pantang bonda saya masukkan kain tak lipat dlm bakul, nti berkedut... hahahaha..

Mama Adib berkata...

lipat kain??? apa tu

ai memang berlagak skarang, sejak ada Nuurrrr wah itu benda ai tak pernah sentuh wakaka

CY4.0 berkata...

LS,
mmg.. tu pasal mak opt untuk lipat terus sebaik angkat.. kalau boleh laa kann..

MAA,
cis! dan cis!